1 paź 2020

Czytanie online a druk: Preferencje konsumentów

Druk nie jest martwy. Można by pomyśleć: "Oczywiście, że tak powiesz, jesteś firmą poligraficzną! Cóż... rozumiemy to, więc zebraliśmy fakty z niezależnych badań, aby zająć się tą sprawą.

Badanie opiera się na preferencjach konsumentów w zakresie czytania informacji oraz na tym, jak czują się oni najlepiej wykorzystujący informacje. Jeśli planujesz swoją kolejną dużą kampanię marketingową, warto zrozumieć te preferencje konsumentów, aby jak najlepiej wykorzystać swój budżet.

Jak omówiliśmy w poprzednim artykule, możesz zintegrować druk z kampanią cyfrową, aby skierować ruch na Twoją stronę lub przyciągnąć klientów z powrotem do Twojego sklepu.

Samo korzystanie z kanałów cyfrowych może prowadzić do niewykorzystania szans. Nie tylko ze względu na ograniczenia dotyczące lokalizacji odbiorców lub częstotliwości korzystania z Internetu, ale również dlatego, że mogą oni nie zachować informacji.

W sieci są nieustannie bombardowani reklamami. Te małe podskakujące, te krzykliwe, te w obracających się banerach, przez większość czasu po prostu znikają w tle. 54% ludzi poświęca więcej uwagi reklamom drukowanym, więc kiedy 85% ludzi sortuje i czyta codziennie swoją pocztę ślimakową, jest to prawdziwa okazja do przekazania swojej wiadomości za pomocą kampanii Direct Mail.

Wystawienie fizycznej wiadomości przed publicznością przynosi realne korzyści. Masz o wiele większe szanse, że reklama pozostanie w domu osób, a oni natkną się na nią ponownie lub odkładając ją na bok na przyszłość. Tak czy inaczej, 84% ludzi powiedział, że lepiej zachować informacje, gdy czytają drukowane słowa, więc są bardziej prawdopodobne, aby zobaczyć zwrot z inwestycji poprzez drukowane dokumenty.

Możesz stworzyć skuteczną ulotkę lub kartkę pocztową, aby uzyskać konkretną wiadomość, na przykład promocję lub wydarzenie. Przy rosnących budżetach na marketing internetowy i klikających reklamach robotów, w branży pojawiają się wątpliwości co do wiarygodności reklamy online. Stwórz skuteczną ulotkę, korzystając z tych wskazówek projektowych i zawsze możesz dołączyć QR lub kod promocyjny, aby śledzić swój zwrot z inwestycji.

Nie należy się obawiać, że ludzie będą postrzegać Twoją firmę jako beztroską wobec środowiska, 71% konsumentów rozumie, że papier nadaje się do recyklingu i jest zrównoważonym źródłem, jeśli jest skutecznie zarządzany.

Jeśli jest to nadal problem, należy rozważyć pozyskanie nowego papieru certyfikowanego przez Forest Stewardship Council (FSC). Proces ten zapewnia, że papier jest pozyskiwany w sposób zrównoważony i etyczny z drukarni zaraz po powrocie na drzewo.

A ponieważ 87% ludzi uważa, że firma przechodzą na marketing elektroniczny, aby zaoszczędzić pieniądze, a nie środowisko naturalne, może być lepiej trzymać alternatywne referencje środowiskowe.

Reklama drukowana zapewnia marce namacalność. Zakupy online mogą być zniechęcające i wymagają pewnego stopnia zaufania, ponieważ często nie ma sposobu na upewnienie się, że biznes jest prawdziwy. Posiadanie drukowanych materiałów marketingowych wypełnia lukę w fizycznym sklepie, pomagając utrwalić ideę trwałości i niezawodności.

Ostatecznie 78% osób twierdzi, że woli czytać na papierze. Że woli czytać na papierze. To mówi tomy. Może to wynikać z tego, że czytanie na ekranie jest męczące dla oczu, może to wynikać ze wszystkich błysków rozpraszających uwagę, które tak często są widoczne na naszych smartfonach lub komputerach.

Ważne jest jednak, aby wykorzystać wszystkie kanały, łącząc się z publicznością na tak wielu platformach, jak to możliwe, zwiększysz świadomość marki i rozwiniesz swoje punkty kontaktowe z klientami.

Zobacz również