Co łączy telewizję, Internet, radio, media mobilne i społecznościowe?
Są to media reklamowe dostępne dla działu marketingu w konkurencji z bardziej tradycyjnych mediów drukowanych. Przynajmniej to jest jeden ze sposobów patrzenia na to. Innym sposobem byłoby zobaczyć je za to, czym są; dodatkowe kanały lub komunikację między kupującym a dostawcą, każdy z nich z własnych unikalnych zalet.
Zamiast kupować wyłącznie w nowoczesnych mediach, odnoszący sukcesy wykonawcy reklamy wiedzą, że muszą zbudować odpowiedni mix marketingowy, a media drukowane i cyfrowe współpracują ze sobą, aby stworzyć płynne doświadczenie marki i ułatwić interakcję na różnych poziomach. Dotyczy między innymi czasopism, gazet, direct mail, door drop, broszur i katalogów.
Magazyny
Reklama czasopisma pozwala reklamodawcy na powiązanie swojego produktu z wizerunkiem magazynu. Jest ukierunkowana z natury i zahacza o poczucie tożsamości czytelnika. Dobrze umieszczona reklama w błyszczącym magazynie może kupić Ci trochę "me time" z Twoją grupą docelową, co sprawia, że magazyny są jednym z najbardziej wpływowych mediów marketingowych w odniesieniu do motywacji zakupu.
Gazeta
Gazety wykorzystują również tożsamość czytelnika i wywierają na niego wpływ, ale mają raczej wpływ na motywację do zakupu, a bardziej na opinię. Podczas gdy czytelnicy czasopism szukają rozrywki i inspiracji, czytelnicy gazet szukają edukacji i informacji. Dopasowanie przekazu do kanału może pomóc w bardziej efektywnym zaangażowaniu się.
Direct Mail
Wszystko, od zaadresowanej ulotki do całkowicie spersonalizowanego czasopisma lub broszury, może znaleźć się pod parasolem poczty bezpośredniej, co sprawia, że jest to najtrudniejszy kanał do dyskursu w ogóle. Jeśli jednak potrafisz przykuć uwagę czytelnika, a następnie zaprezentować mu starannie dobrany materiał, istnieje większe prawdopodobieństwo, że będzie on aktywnie czytał Twoją wiadomość.
Badania wykazały, że czytanie w formie drukowanej angażuje inny mechanizm niż czytanie online. Online, czytelnicy skim, mają krótkie rozpiętości uwagi, a Twój egzemplarz musi konkurować z reklamą inline wraz z linkami. Offline, czytelnicy przyjmują podejście "głębokiego czytania", zwracając uwagę na jedną rzecz na raz. Skorzystaj z tej wiedzy, aby dostarczyć w głębi materiału w formacie, z którym będą się angażować.
Spadek drzwi
Dzięki możliwości osiągnięcia 100-procentowego zasięgu i największego zwrotu z wszystkich mediów reklamowych na dłuższą metę, materiały "door drop" nadal zajmują miejsce w każdym udanym mixie marketingowym. Wykorzystaj technologie pomostowe, takie jak termochromowe farby drukarskie (które zmieniają kolor wraz z zastosowaniem ciepła ciała), kody QR, śledzenie kodów do konkretnych adresów URL, rzeczywistość rozszerzona i rozpoznawanie w terenie zbliżonym do rzeczywistego, aby doprowadzić konsumentów do miejsc przeznaczenia w Internecie lub cegieł i zapraw.
Broszury i katalogi
Przekonaj kupujących na płocie za pomocą broszur i upewnij się, że twoja oferta pozostanie w pamięci klientów dzięki katalogom. Połącz zawartość informacyjną broszury w stylu redakcyjnym z opisami katalogów, aby uzyskać najlepszy efekt. Przewodniki zakupowe, informacje o artykułach i inne przydatne informacje zachęcają klientów do trzymania Twojego katalogu pod ręką. Dodaj film wideo do ekranu drukowanego z informacją zawartością medialną dla uzyskania maksymalnego efektu i postrzeganej wartości.