21 wrz 2020

Czy drukowanie jest martwe? ...W rzeczywistości NIE!

Niektórzy mówią, że tak jest. Ale niektórzy mówią, że przez cały czas badań jest inaczej. Od lat osiemdziesiątych XX wieku badacze z dziedziny psychologii, informatyki oraz bibliotek i informatyki potwierdzają przewagę papieru nad czytaniem na ekranie. Co więc mówią ostatnie wybory konsumenckie?

78% Powiedziało, że biorąc pod uwagę wybór, wolą czytać na papierze

Przekazanie wiadomości w formie drukowanej może mieć różne przyczyny, może być związane z wiadomościami, rachunkami lub edukacją. Bez względu na powód,
Większość ludzi lubi czytać na papierze do czytania na ekranach i dotyczyło to wszystkich przedziałów wiekowych.

72% Wierzy, że dokumenty drukowane są łatwiejsze do odczytania

Suche oko" jest stanem, który występuje, gdy oczy nie wytwarzają lub nie wytwarzają wystarczającej ilości płynu lub cieczy.
Za szybko wyparowuje. Rozmawiając z Niezależnym, dr Yuichi Uchino zasugerował: "Kiedy patrzymy na komputery,
nasz czas mrugania zmniejszył się w porównaniu z czytaniem książki przy stole,"

85% konsumentów sortuje i czyta codziennie swoją pocztę ślimakową według Research by Mail Print

Wydatki na reklamę w korespondencji bezpośredniej spadły o 17,1% w latach 2009-2014, jak wynika z najnowszego raportu Ofcom na temat rynku komunikacji. Wraz z tym spadkiem konkurencji, komunikaty marketingowe zyskują więcej czasu antenowego z dodatkową możliwością pozostawania przez tygodnie w domach i firmach.

84% respondentów z Wielkiej Brytanii zgodziło się, że zachowuje lub lepiej wykorzystuje informacje podczas czytania słów drukowanych

W artykule "Why the Brain prefers Paper" dla Scientific American, Ferris Jabr wyjaśnił: "Kiedy czytamy, konstruujemy mentalną reprezentację tekstu. Większość urządzeń cyfrowych zakłóca intuicyjne poruszanie się po tekście i uniemożliwia ludziom mapowanie podróży w ich umyśle".

71% konsumentów rozumie, że papier jest produktem odnawialnym i nadającym się do recyklingu, który, jeśli jest produkowany i konsumowany w sposób odpowiedzialny, może być zrównoważonym sposobem komunikacji.

Recykling jest obecnie częścią naszego codziennego życia i wiele osób zdaje sobie sprawę z rozwoju zrównoważonych plantacji leśnych. Tak więc nie ma nic złego w tym, że Twoja firma nie ma żadnych negatywnych skutków dla eko-rewizji za pomocą marketingu poligraficznego, możesz nawet poprawić za pomocą papieru FSC.

87% konsumentów zgadza się, że głównym powodem, dla którego firma chcą przejść na dostawę elektroniczną, jest oszczędność pieniędzy - a nie odpowiedzialność za środowisko naturalne.

Ludzie są bombardowani pop-upami i bannerami z różnych źródeł, niektóre o wiele mniej skrupulatne niż inne. Strach przed spamem i wirusami sprawia, że ludzie boją się klikać, chyba że już znają tę markę. Druk zapewnia wiarygodność reklamy i buduje zaufanie poprzez konkretne wprowadzenie.

79% Powiedzieli, że czuli się najbardziej zrelaksowani czytając druk.

Niedawne badania w Journal of Applied Physiology (Cajochen) wykazały, że długość fali emitowanej przez ekrany przy niebieskim świetle tłumi hormon indukujący sen, zwiększając czujność. Jest to świetne rozwiązanie, jeśli jesteś w pracy, ale kiedy wracasz do domu i chcesz się ochłodzić, czytanie drukowanej pozycji byłoby znacznie bardziej relaksujące.

54% Więcej uwagi poświęca się reklamie podczas czytania w druku w porównaniu z 19%, którzy poświęcają więcej uwagi reklamie podczas czytania on-line.

Jest to wyższe dla osób w wieku 18-34 lat, co rozwiewa przekonanie, że młodsi ludzie są "cyfrowo zoptymalizowani". Być może młodsi ludzie są bardziej w stanie odfiltrować rozpraszające wiadomości przytłaczające ich doświadczenie online ze względu na ich zwiększony czas online.

Zobacz również