Przy zakupie druku od firmy internetowej istnieje szansa, że będziesz musiał zapłacić za niego z góry.
Nie ma się czym martwić (chodzi o to, że płacisz za cotygodniowe zakupy, zanim zaczniesz jeść), podobnie jak przy zakupie książki przez Internet, jest bardzo mało prawdopodobne, że dostaniesz towar, zanim zostaniesz poproszony o zapłacenie za niego. Jedyną różnicą między zakupem towarów z drukarki internetowej i z księgarni internetowej jest to, że można zwrócić książkę, jeśli zdecydujesz, że nie jest to to, czego szukasz.
Zamówienie na wydruk będzie dopasowane do Państwa potrzeb i nie może być ponownie sprzedane, jak np. nieodpowiednia płyta DVD lub inny sprzęt elektryczny.
Więc musisz być pewny tego, co kupujesz od drukarki internetowej. Wiele firm usług poligraficznych oferuje bezpłatne próbki opakowań, abyś mógł sprawdzić nie tylko jakość produkowanego przez siebie druku, ale także grubość rodzaju papieru i dostępne wykończenia. Po otrzymaniu próbnego opakowania możesz zacząć zadawać pytania swojemu dostawcy usług drukarskich. Jak szybko otrzymaliście Państwo próbkę? Jak została zapakowana? Czy próbki dotarły do Państwa w folderze? Jak porównuje się próbki pod względem jakości koloru, ostrości i definicji? To opakowanie próbne jest dobrym wskaźnikiem wiarygodności firmy i jakości pracy, którą mogą wykonać.
Sprawdź na swojej stronie internetowej prawdziwe referencje klientów, każdy renomowany sprzedawca internetowy będzie je miał, będą dumni mogąc pochwalić się tym, że mają klientów, którzy kochają to, co robią. Przez autentyczne opinie rozumiemy identyfikowalne, opinie takie jak ta powinny być brane z odrobiną soli..."Co za wspaniała firma do czynienia, wielki zwrot akcji, świetna obsługa" (podpisano) Pan Smith Warrington. Każdy może napisać recenzję, która zostanie wyświetlona na jego stronie internetowej, więc poszukaj linków zwrotnych, które towarzyszą opinii, jest to dobra wskazówka, że opinia jest prawdziwa, nie tylko od "A.". Non from Nottingham", ale wspominając nazwę firmy oraz link do strony internetowej, pozwala to nowym klientom skontaktować się z nimi, jeśli uważają, że potrzeba dokładnego sprawdzenia opinii klienta jest prawdziwa.
Sprawdź, jakie polityki może zaoferować Twój dostawca druku online w zakresie gwarancji jakości i zadowolenia klienta. Czy stoi na straży pracy, którą wykonuje, czy dba o to, co robi, czy jest dumny z tego, że jest drukarką wysokiej jakości? Istnieje kilka pozbawionych skrupułów "Flyer drukarek" w ramach działalności (zwykle sprzedaży druku dla orzeszków ziemnych), które będą drukować, co kiedykolwiek dzieło sztuki można wysłać je bez uprzedniego sprawdzenia nad dziełem sztuki, pracują w założeniu, że należy wiedzieć, co robisz i dostarczyć dzieło w formacie gotowym do druku, nie robią wystarczająco dużo pieniędzy z zamówienia, aby przeszkadzać sprawdzić swoje dzieło i zapewnić, że będzie drukować ok. Ci z nas, którzy są cyniczni wobec tego typu sprzedawców internetowych sugerują, że dzieło sztuki nie jest sprawdzane z jakiegoś powodu, to dlatego, że będziesz musiał zapłacić im ponownie, aby je ponownie wydrukować po raz drugi po tym, jak zdałeś sobie sprawę, że nie zostało wydrukowane w sposób, w jaki chciałeś. Nawet dziesięć drugich wydruków może okazać się tańszy niż pierwotnie kupiłeś go w renomowanej firmie. Obawiam się, że "dostajesz to, za co płacisz" w tym grze, a jest tylko tyle, co można zrobić, aby wyciąć narożniki w branży drukarskiej, zanim jakość zacznie cierpieć. Więc jeśli nie masz zamówienia na druk, które nie przeszkadza ci w jakości końcowej pracy (co jest mało prawdopodobne), to płacenie nieco więcej powinno dać ci pewność, że to, co dostaniesz, będzie dużo bardziej zadowalającym wynikiem.
Po dokładnym sprawdzeniu swojej potencjalnej firmy poligraficznej online i Twojej satysfakcji, powinieneś być w stanie złożyć zamówienie z zaufaniem, jako ostatnia próba możesz poprosić swojego dostawcę o wydruk próbny, są one zazwyczaj wysyłane po dokonaniu płatności za druk, ale przynajmniej widzisz coś w rodzaju tego, co masz zamiar dostać zanim rozpoczną większy nakład ilościowy.