17 cze 2022

Jak przygotować bezpośrednią przesyłkę pocztową do wysyłki?

Zastanawiasz się, od czego zacząć kampanię direct mail? Rozpoczęcie projektowania materiałów do wysyłki bezpośredniej może być trudne. Trzeba pamiętać o wielu przepisach, np. o tym, w którym miejscu umieścić oznaczenie, ile miejsca zostawić na kod kreskowy i wiele innych. Ponadto poczta pobiera większe opłaty, jeśli przesyłka nie ma odpowiedniego rozmiaru lub jeśli trzeba ją odesłać, ponieważ wymagane dane znajdują się w niewłaściwym miejscu.

Co więcej, direct mail obejmuje szeroki wachlarz formatów marketingowych, takich jak katalogi, pocztówki, broszury, listy, wkładki, biuletyny i inne. Która część przesyłki direct mail podlega regulacjom prawnym? Jest tak wiele pytań, że możesz się zastanawiać, od czego zacząć.

W tym artykule znajdziesz szczegółowe informacje na temat przepisów i aspektów projektowych, dzięki którym będziesz mógł przygotować swoją przesyłkę direct mail jak profesjonalista - mając pewność, że bezproblemowo przejdzie ona przez maszyny pocztowe i przyniesie maksymalne korzyści z Twojej inwestycji.

Przepisy dotyczące tworzenia bezpośrednich przesyłek pocztowych

Istnieją konkretne przepisy, których należy przestrzegać przy przygotowywaniu przesyłek direct mail. Służby pocztowe opublikowały przepisy dotyczące przesyłek direct mail w USA, które pomogą Ci w tworzeniu przesyłek direct mail. Upewnij się, że prawidłowo zaprojektowałeś przesyłkę direct mail, uwzględniając przepisy pocztowe. Może się to również okazać najbardziej opłacalnym sposobem na zaoszczędzenie na opłatach pocztowych i skrócenie czasu dostawy.

Przepisy dotyczące detalicznych przesyłek reklamowych

Przepisy te dotyczą jednoczęściowych listów wysyłanych pocztą bezpośrednią, takich jak listy z podziękowaniami lub rutynowa korespondencja biznesowa. Minimalny rozmiar listu to 5 cali długości, 3,5 cala wysokości i 0,007 cala grubości.

Maksymalny rozmiar to 11,5 cala długości, 6,125 cala wysokości i 0,25 cala grubości. Waga listu nie powinna przekraczać 3,5 uncji; w przeciwnym razie stosuje się jednolitą stawkę pocztową. Listy muszą być prostokątne i mieć kwadratowe rogi. W przypadku przesyłki direct mailingowej o dziwnie ukształtowanych rogach może być konieczne zapłacenie wyższych stawek pocztowych.

Wymogi dotyczące projektu

Wymagania dotyczące wzoru są następujące:

  • Maksymalna waga listu powinna wynosić 1 uncję, łącznie z kopertą.
  • Pocztówka lub list wysyłany w ramach akcji promocyjnej musi spełniać kryteria kwalifikujące do wysłania pocztą pierwszej klasy.
  • Adres może być wydrukowany lub napisany odręcznie, a miejsce przeznaczenia musi znajdować się na terenie Stanów Zjednoczonych lub być zaadresowane do APO/FPO/DPO.
Powiązane: Jak trafić do konkretnego odbiorcy za pomocą direct mail?

Przed przystąpieniem do dystrybucji przesyłek direct mail należy również spełnić następujące warunki.

  • Poczta wymaga stosowania kodów kreskowych Intelligent Mail (IMb). Są to kody kreskowe generowane przez posiadacza konta, służące do śledzenia i liczenia pocztówek i listów direct mail. IMb umożliwia wygodne dokonywanie płatności i raportowanie.
  • Kod IMb musi zawierać Twój unikalny identyfikator poczty (MID). Poczta dostarcza go w celu identyfikacji Twojego konta i przesyłek z nim związanych. Identyfikatora MID możesz używać do kartek pocztowych i listów wysyłanych w ramach akcji mailingowej. Możesz jednak użyć tego samego identyfikatora także w innych przesyłkach.
  • Twoje przesyłki direct mail, takie jak pocztówki i listy współdzielone, muszą również posiadać specjalny znak identyfikacyjny Facing Identification Mark (FIM E). Umożliwia to Urzędowi Pocztowemu zorientowanie się w przesyłkach direct mail w celu ich przetworzenia. Nie musisz jednak używać FIM E dla przesyłek innych niż listy wysyłane w ramach akcji promocyjnych.
  • Oznaczenie to musi być widoczne w prawym górnym rogu strony adresowej Twojej przesyłki direct mail.

Wskazówki, jak zaprojektować bezpośrednią przesyłkę pocztową do wysyłki

Projekt odgrywa kluczową rolę, jeśli chodzi o przygotowanie bezpośredniej przesyłki pocztowej. Obejmuje on więcej niż tylko obrazki i kolory. Dobry projekt musi być zgodny z tożsamością marki oraz tworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek marki.

Powiązane: Jak zaprojektować materiały do druku w poczcie bezpośredniej

Poznajswoją grupę docelową - Zrozumienie grupy docelowej pozwoli Ci stworzyć reklamę bezpośrednią o przekonującym wyglądzie. Będziesz także wiedział, jak wiele informacji potrzebują Twoi klienci.

Poznajintencje wysyłki bezpośredniej - Bardzo ważne jest, aby znać intencje, które stoją za przygotowaniem wysyłki bezpośredniej. Dlaczego rozpoczynasz tę kampanię? Co chcesz dzięki niej osiągnąć? Pomoże Ci to określić, jaki komunikat chcesz wysłać. Ponadto, będziesz mógł zastosować odpowiedni format i obrazowanie.

Wybór odpowiedniego form atu - format dyktuje liczbę zdjęć i informacji, które można zmieścić w przesyłce direct mail. Jeśli chcesz przekazać szczegółowe informacje, idealnym rozwiązaniem będzie broszura. Jeśli jest to jednorazowa promocja, np. ogłoszenie o wyprzedaży, opłacalny będzie format pocztówki lub kuponu.

Strategia z czcionkami - czcionka odegra znaczącą rolę w odbiorze Twojej przesyłki direct mail przez konsumentów. Dlatego należy trzymać się jednego (lub maksymalnie dwóch) krojów pisma i unikać krzykliwych czcionek. Nie chcesz przecież, aby odbiorcy musieli rozszyfrowywać pomieszane czcionki, aby odczytać Twoją wiadomość. Ponadto warto spróbować zastosować różne rozmiary czcionek, aby zwiększyć atrakcyjność wizualną. Na przykład, oferta musi być napisana większą czcionką, ponieważ będzie to haczyk, który przyciągnie klientów.

Wykorzystanie biał ej przestrzeni - Wykorzystanie białej przestrzeni jest istotnym aspektem projektu Twojej przesyłki direct mail. Wprowadzenie białej przestrzeni pomiędzy różnymi elementami projektu, takimi jak logo, pozwoli zachować czystość i zapobiegnie zagraceniu.

Rozsądne wykorzystanie obrazów - starannie dobrane obrazy przyciągną uwagę klienta i zwiększą szanse na to, że przeczyta on przesyłkę. Najlepszym przykładem są zdjęcia przedstawiające styl życia, zwłaszcza jeśli są to zdjęcia osób korzystających z produktu lub usługi. Pomoże to potencjalnym odbiorcom utożsamić się z produktem i sposobem, w jaki dana marka może wpłynąć na ich styl życia. Zawsze używaj obrazów o wysokiej rozdzielczości, która powinna wynosić 300 punktów na cal (dpi). Unikaj krzykliwych teł i upewnij się, że zdjęcia nie zawierają tekstu.

Najdroższy element

Jednym z najdroższych elementów wysyłki bezpośredniej może być koszt przesyłki pocztowej. Jest to koszt zmienny, który zależy od objętości i wielkości przesyłki. Dlatego tak ważne jest, aby nie przekroczyć wytycznych USPS dotyczących wagi i rozmiaru przesyłki.

O ile możesz kontrolować inne elementy przesyłki direct mail, element opłaty pocztowej pozostaje w zasadzie niezmienny, ponieważ USPS ma z góry ustalone stawki dla rozmiaru i wagi każdej wysyłanej przesyłki.

Wnioski

Jeśli chodzi o przygotowanie przesyłki direct mail do wysyłki, nie ma idealnego planu. Zawsze jednak należy zadbać o to, by projekt był zgodny z przepisami i przedstawiał odbiorcom pozytywny wizerunek marki. Wyżej wymienione elementy pomogą Ci stworzyć jednolitą przesyłkę direct mail, na którą Twoi potencjalni odbiorcy zareagują z zainteresowaniem. Aby rozpocząć kolejną kampanię direct mail i umieścić ją w skrzynkach pocztowych, należy skontaktować się z ekspertami z firmy Ironmark. Nasi specjaliści od druku wiedzą, czego potrzebuje Twoja kampania.

Zobacz również