Poczta bezpośrednia jest nowym narzędziem do usuwania bałaganu. Obecnie jesteśmy bombardowani tak dużą ilością e-maili i wiadomości cyfrowych, że poczta przeżywa swój wielki powrót. Jej trwały, dotykowy charakter sprawia, że jest kusząca w dotyku i o wiele bardziej zapada w pamięć niż 50 e-maili, które właśnie usunąłeś z przepełnionej skrzynki odbiorczej.
Direct mail jest skutecznym sposobem na zaangażowanie odbiorców i pozostawia na nich bardziej pozytywne wrażenie niż wiadomości cyfrowe. Ale ile kosztuje direct mail? Koszt direct mail jest zaskakująco rozsądny, z dużym zwrotem z inwestycji. Sprawdzimy, jak zmaksymalizować swój budżet i jakich wydatków możesz się spodziewać.
Rodzaje korespondencji bezpośredniej
Pocztówka
Pocztówka jest bardzo powszechna. Standardowe rozmiary wahają się od tak małych jak 3,5" x 5," do 4,25" x 6," do tak dużych jak 5" x 7." Nietypowe rozmiary kosztują więcej za wysyłkę, więc trzymaj się standardowych rozmiarów, kiedy to możliwe. Pocztówka jest przesyłką typu self-mailer, co oznacza, że nie wymaga koperty. Przy projektowaniu pocztówek należy zostawić miejsce na informacje o adresacie, znaczek, zezwolenie na przesyłkę biznesową i numer zezwolenia na przesyłkę masową dla organizacji non-profit lub oznaczenie w prawym górnym rogu.
Bądź przygotowany na wysyłanie wielu lotów w ciągu czasu trwania kampanii. Im większa częstotliwość zrzutów poczty bezpośredniej, tym większe prawdopodobieństwo, że zobaczysz działanie.
Self-Mailer
Ta przesyłka składa się w kopertę, zwykle przy użyciu obu stron kartki papieru, aby zmniejszyć koszty. Aby jeszcze bardziej obniżyć koszty, należy użyć standardowego arkusza o dużym rozmiarze, który składa się do standardowego rozmiaru korespondencji.
Standardowy list w kopercie
W przypadku listów z załącznikami, ten format jest odpowiedni - i może zaoszczędzić pieniądze dzięki kopertom z okienkami, które eliminują potrzebę drukowania nazwisk i adresów. Standardowe koperty mają rozmiar #10 (4 1/8" x 9 ½"); te pasują do kopert #9 (3⅞" x 8-⅞"). Rozmiar projektu powinien być nieco mniejszy niż te wymiary.
Zaproszenia
Nic tak nie buduje oczekiwania na przyjęcie jak papierowe zaproszenie. Zazwyczaj zawiera ono samą kartkę - płaską lub złożoną, wraz z kopertą, ewentualnymi wkładkami informacyjnymi, kartką z odpowiedzią oraz kopertą z odpowiedzią. Możesz podnieść fantazyjność z drukowanymi ozdobami lub specjalną jakością papieru również.
Related POST: Jaki jest zwrot z inwestycji w wysokiej jakości druk
Broszury lub broszury
Wielostronicowa broszura lub książka jest bardzo skutecznym narzędziem marketingowym, które informuje i inspiruje. Znajdziesz tu szeroką gamę opraw, wykończeń, zagięć, kształtów i rozmiarów.
Katalogi
Podczas gdy e-maile i reklamy online mogą napędzać sprzedaż w porzuconych koszykach, katalogi oferują klientom wyższą jakość i łatwiejszy sposób oglądania produktów - zazwyczaj na błyszczącym, ultracienkim papierze.
Klasyczna paczka lub przesyłka
Spersonalizowane produkty promocyjne lub prezenty są unikalnym i silnym punktem kontaktu. Jeśli Twoja przesyłka nie jest wielkości listu, pocztówki lub płaskiej paczki, to jest to paczka lub paczka (nazwa UPS dla paczki). Aby kontrolować koszty, trzymaj się standardowych wymiarów i weź pod uwagę wagę.
related post: Dropsy Direct Mail: Ile i jak często dają najlepsze rezultaty?
Koszty Direct Mail
Czas kreatywny/projektowy:
Zaprojektowanie przesyłki to pierwszy krok. Wysokiej jakości copywriterzy i projektanci zazwyczaj pobierają opłatę w wysokości 75$-125$ za godzinę, a ich wiedza marketingowa przynosi korzyści. Firma Ironmark ma duży, doświadczony dział kreatywny, więc jeśli produkujemy przesyłkę, należy zapytać o nasze usługi pisania i projektowania graficznego.
Wskazówka eksperta: W przypadku 12-stronicowej broszury należy zaplanować od pół godziny do godziny na stronę, co będzie kosztować około 900-3000 USD.
Produkcja druku: $.10 - $2.00 za sztukę
Aby uzyskać koszty produkcji, drukarnie biorą pod uwagę wiele różnych czynników, w tym materiał papierowy, rozmiar papieru, liczbę stron, liczbę stron, atrament, wykończenie i oprawę.
Wskazówka eksperta: Drukarnie komercyjne mają "własne zasoby", które są bardziej rozsądne. Papiery specjalistyczne kosztują więcej, a ekonomiczne mniej. Możesz również wybrać grubość, jasność i teksturę, więc pamiętaj, aby skonsultować się ze swoim grafikiem.
RELATED: JAK OBNIŻYĆ KOSZTY DIRECT MAIL BEZ WYRZECZEŃ
Listy mailingowe: 0$ do 0,30$ za rekord
Listy mailingowe są również zróżnicowane cenowo. Jeśli masz własne kontakty, nie zapłacisz nic. Jeśli musisz kupić listę, koszt zależy od tego, ile rekordów ma, jak czyste dane są, i ile razy będziesz korzystać z tej listy.
Koperty, etykiety, opłaty pocztowe i realizacja: $0.25 - $2.00 za sztukę
To jest zazwyczaj miejsce, gdzie można zaoszczędzić najwięcej pieniędzy. Porozmawiaj z nami o minimalizacji wydatków w tym zakresie i oblicz cenę biznesową dla następujących opcji:
Standardowe rozmiary przesyłek
|
Minimum |
Maksymalny |
Grubość (min/max) |
Standardowy list |
3 ½ " x 5" |
6 1/8" x 11 ½" |
.007" // ¼ " |
Pocztówka* |
3 ½ " x 5" |
4 ¼ " x 6" |
.007" // .016" |
Duże koperty i płaskie kartki** |
6 1/8" x 12" |
11 ½ " x 15" |
¼ " // ¾ " |
Paczka |
3" h x 6" w x 1/4" grubości |
27" h x 17" w x 17" grubość |
|
*Pocztówki powyżej tego rozmiaru są rozliczane według standardowego rozmiaru listu. Pocztówki powyżej standardowego rozmiaru listu są wyceniane według cennika dużych kopert.
** Duże koperty przekraczają jeden lub więcej maksymalnych wymiarów standardowego rozmiaru listu.
Ile kosztuje druk i wysyłka korespondencji bezpośredniej? To zależy od tego, jak połączysz powyższe czynniki. Jednak niezależnie od wydatków, dobrze przeprowadzona kampania direct mail to zawsze pieniądze w banku - i w Twojej firmie. Jeśli chcesz uzyskać pomoc w rozpoczęciu kampanii direct mail, eksperci Ironmark są gotowi do pomocy. Skontaktuj się z nami już dziś i spraw, aby Twoja następna wysyłka pocztowa zakończyła się sukcesem.