17 lip 2022

Czy Twoje reklamy na Facebooku działają tak, jak myślisz?

Kolejny dzień kolejna aktualizacja od naszego ukochanego Facebooka. Piątkowa aktualizacja miała na celu zapewnienie reklamodawców, że dolary wydane na platformie nie są marnowane. Przejrzystość jest słowo i Facebook jest nieugięty w swoich wysiłkach, aby stać się bardziej przejrzyste na dolar firmy spe

nds na platformie. Jak nowe, młodsze platformy społeczne pojawiają się, Facebook robi wszystko, aby zapewnić najlepsze metryki, które dowodzą wartości reklamy umieszczonej w sieci.

Dlaczego teraz? Jeśli pamiętasz, w 2014 roku Facebook zrobił duży push, aby zachęcić reklamodawców do tworzenia bardziej przekonujących treści, które powodują, że użytkownicy angażują się w treści reklamodawcy. Facebook zachęcił nas reklamodawców do zbadania różnych typów reklam, które umieściliśmy, z dużym naciskiem na wideo. Wideo okazało się być bardziej wciągająca i Facebook zawarte metryki sukcesu reklam wideo, i trzy-sekundowe gry. Brzmi świetnie prawda? Więc naturalnie w 2016 roku reklamy wideo były ogromne! Facebook nawet stworzył swój najbardziej unikalny i angażujący format reklamy o nazwie Canvas Ad do wspierania reklamodawców. Wszystko było A-OK, aż zaczęliśmy zadawać pytania, aby udowodnić ROI. Tak jak podejrzewaliśmy Facebook nie był prawdziwie przejrzysty, i przyznał się do dawania agencji reklamowych zawyżone metryki oglądalności wideo dla dwóch lat. WSJ poinformował, że to było off o 80%. Facebook od tego czasu przeprosił za tak zwane "przeoczenie".

Przewidywaliśmy, że przejrzystość i odpowiedzialność będzie reklamodawców największą odpowiedzialność w tym roku. Więc to ogłoszenie od Facebooka nie jest wielkim zaskoczeniem i wspaniale jest widzieć zaangażowanie platformy w raportowanie w naprawdę skuteczny sposób. To również tworzy zabawne wyzwanie dla nas, marketerów, aby zrobić więcej filmów. Z bardziej przejrzystymi metrykami raportowania, uzyskanie wewnętrznych zatwierdzeń potrzebnych do zatwierdzenia budżetu wideo powinno stać się łatwiejsze. Planowanie lub outsourcing produkcji wideo powinien być główną inicjatywą marketingową dla każdego w tym roku. Krótka forma wideo jest nadal ulubionym typem medium do oglądania przez konsumentów. Będzie to wymagało odpowiedniego planowania, umieszczania i ustalania celów.

Nie wiesz, jak iść do przodu z marketingu mediów społecznych? Po pierwsze, spójrz na swoją obecną wydajność wideo na Facebooku. Jaki był cel? Jak można dostosować swoje miejsce, aby mieć wyższy wskaźnik sukcesu dla tego celu? Jaka wiadomość tworzy wideo i jakie działanie prosisz widza do podjęcia? Jak zawsze, nasi eksperci w dziedzinie są tutaj dla Ciebie. Skontaktuj się z nami już dziś!

Zobacz również