10 gru 2021

Spersonalizuj swoją następną kampanię marketingową, aby uzyskać duży wpływ

Chcesz zrobić wrażenie swoją następną kampanią direct mail? Personalizacja powinna być bardzo istotnym czynnikiem. Potrzebujesz dowodu? Statystyki mówią same za siebie: kampanie marketingowe, które zawierają personalizację, odnotowują średnio 63% wzrost konwersji. Dodatkowo, 78% konsumentów twierdzi, że osobiście dopasowane treści zwiększają ich chęć zakupu produktu lub usługi danej marki.

Pomimo tych korzyści, nadal istnieją wyzwania związane z pełnym wykorzystaniem personalizacji w marketingu. Według badań z 2017 roku, większość specjalistów ds. marketingu (55%) uważa, że branża nie radzi sobie z personalizacją, a prawie połowa (46%) przyznaje wysiłkom swojej firmy w zakresie personalizacji ocenę "C" lub poniżej.

Moje przekonanie? Większość marketerów zaledwie drapie się po powierzchni tego, co jest możliwe dzięki personalizacji, koncentrując się głównie na marketingu cyfrowym, jako tym, co uważają za jedyną "prawdziwą" możliwość uzyskania ROI i śledzenia wyników. W rzeczywistości, dodanie do kampanii spersonalizowanej poczty bezpośredniej może zapewnić wpływ na markę i wzrost ROI, którego potrzebują Twoje działania marketingowe.

Biorąc pod uwagę, że średnia stopa odpowiedzi na reklamę bezpośrednią wynosi 5,1% (w porównaniu do .6% email, .6% paid search, .2% online display, .4% social media), dowody są trudne do obalenia.

Ale od czego marketer szukający możliwości spersonalizowanych przesyłek direct mail powinien zacząć? Czy małe nakłady nie są jedyną opcją?

Na szczęście nie w dzisiejszym świecie. Technologia szybkiego druku atramentowego sprawia, że marzenie o połączeniu wartości personalizacji z namacalnością przesyłek direct mail staje się rzeczywistością.

Aby zgłębić możliwości direct mail, rozmawialiśmy z Karen Weil, dyrektorem ds. zamówień w IWCO Direct - firmie świadczącej usługi marketingu bezpośredniego, która koncentruje się na tworzeniu i drukowaniu kampanii direct mail, które generują odzew dla wielu czołowych korporacji w Stanach Zjednoczonych.

W IWCO Direct pomoc klientom w znalezieniu odpowiedniego rozwiązania rozpoczyna się od współpracy z nimi, aby pomóc im w opracowaniu strategicznej kampanii direct mail z atrakcyjną kreacją. Powszechnie stosowaną strategią jest tworzenie tak zwanego pakietu - przesyłki direct mail, która może zawierać szeroki wachlarz elementów, w tym formularze, broszury, wkładki i/lub karty promocyjne zapakowane w opakowanie do samodzielnego wysłania. Elementy są wybierane w oparciu o cele klienta i często zawierają elementy, które pokazują personalizację.

"Sukces stworzony dla klientów opiera się na efektywnym wykorzystaniu każdego z kanałów marketingowych we właściwym czasie z właściwą ofertą dla właściwej osoby," powiedział Weil.

Strategiczne planowanie zespołów marketingowych i kreatywnych IWCO Direct często prowadzi do wykorzystania kombinacji technologii druku w celu dotarcia do właściwej grupy odbiorców i wywołania reakcji. Szeroki wachlarz technik i technologii drukarskich jest często wykorzystywany - w tym koperty kształtowe, powłoki soft touch, obrazowanie zmienne i opakowania wieloskładnikowe - aby oferty i usługi ich klientów zostały zauważone.

"IWCO Direct nieustannie testuje oferty, czy to pod względem kreatywności i ukierunkowania, czy też segmentacji i analizy, w sposób zorganizowany i strategiczny, aby utrzymać ten sukces".

Jeśli chcesz uzyskać duży wpływ, włączenie spersonalizowanych przesyłek bezpośrednich jako części kampanii omni-channel jest koniecznością. Rozważ to: według ostatnich badań, ponad połowa konsumentów jest "nieco skłonna do zmiany marki", jeśli firma, od której kupują, nie personalizuje komunikacji z nimi. Jeśli chodzi o personalizację, metodą druku, na której opiera się IWCO Direct, jest szybki produkcyjny druk atramentowy. Ta technologia druku, przy zastosowaniu papieru do druku atramentowego, poczyniła w ostatnich latach ogromne postępy w jakości druku i sprawia, że personalizacja dużych ilości wydruków staje się rzeczywistością.

"Technologia druku atramentowego i wykorzystanie jej do spersonalizowanej komunikacji odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na kampanie marketingowe oparte na danych. Obrobiony papier do drukarek atramentowych, którego używamy regularnie, pozwala nam zachować spójność i wydajność" - powiedział Weil. "Główną zaletą technologii druku atramentowego dla przesyłek bezpośrednich jest możliwość zapewnienia prawdziwie indywidualnego marketingu dzięki zmiennej i dynamicznej treści oraz optymalizacji rabatów pocztowych" - wyjaśnia Weil - "druk zmiennych danych stanowi platformę, która umożliwia naszym klientom tworzenie wysoce ukierunkowanej, spersonalizowanej komunikacji".

Podobnie jak w przypadku każdego procesu drukowania, odpowiedni papier może uczynić pracę lub ją zepsuć. Od czego więc powinien zacząć marketer, który dopiero zaczyna swoją przygodę z szybkim drukiem atramentowym?

Jeśli masz wystarczająco dużo szczęścia, aby współpracować z firmą taką jak IWCO Direct, poprowadzi Cię ona przez ten proces. "Wielu klientów zdaje sobie sprawę z wagi wyboru odpowiedniego papieru, ale my cały czas staramy się ich edukować" - powiedział Weil. "Oprócz bloga edukacyjnego IWCO Direct, oferujemy szkolenia dla klientów na miejscu, a nawet możliwość zwiedzania zakładów papierniczych wraz z naszymi głównymi dostawcami. Tak więc zawsze staramy się nieustannie edukować naszych klientów."

Kolejną rzeczą, która wyróżnia IWCO Direct jest wykorzystanie analityki po zakończeniu kampanii w celu zmierzenia zwrotu z inwestycji marketingowej (ROMI) i dokładnego przyjrzenia się temu, co klient otrzymuje na podstawie inwestycji w marketing i kreację. Chociaż możliwości IWCO Direct mogą nie być osiągalne dla każdego, aspekty personalizacji szybkich produkcyjnych drukarek atramentowych mogą pomóc marketerom lepiej mierzyć i testować różne oferty dla wielu osób - a tym samym mierzyć skuteczność ich kampanii.

Gotowy do włączenia spersonalizowanej wysyłki bezpośredniej jako części swojej następnej kampanii omni-channel? Zamów naszą próbkę papieru do druku atramentowego, aby rozpocząć proces wyboru papieru.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat druku atramentowego, aby sprawdzić, czy ta metoda jest dla Ciebie odpowiednia? Odkryj szeroki wachlarz informacji na temat tego, jak stworzyć drukowany produkt, który przekroczy oczekiwania, zapisując się na bezpłatną prenumeratę naszego magazynu Paper Matters już dziś!

Tagi: Trendy w marketingu, Trendy w marketingu druku

Zobacz również