Firmy poligraficzne działające w Internecie mają wiele do zrobienia, aby przekonać klientów do odejścia od swoich obecnych lokalnych dostawców usług poligraficznych.
Ta niewidoczna pępowina może być trudna do przerwania.
Oto 5 powodów, dla których możesz nie chcieć się zmieniać:
1. Od lat korzystamy z tej samej firmy
2. Zawsze wykonali porządną pracę.
3. Ufamy im z naszym drukiem.
4. Mogę iść i zobaczyć się z nimi, kiedy tylko zechcę.
5. Nie muszę mieć dostarczonych przedmiotów, sam je odbieram, to oszczędza mi płacenia kosztów dostawy
W odpowiedzi na te wstępne wyobrażenia:
1. Byłoby idealnie, gdybyś używał tego samego dostawcy na zawsze. Nie trzeba się rozglądać, nie rozmawiać z nowymi ludźmi, nie trzeba się kłopotać z uzyskaniem cytatów. Ale w coraz bardziej konkurencyjnym świecie biznesu, w którym wszyscy pracujemy, to na pewno leniwy i zły dla biznesu, aby nie być proaktywnym i sprawdzić swoje uzyskanie najlepszej oferty.
2. Jakość to jakość na koniec dnia, a przyzwoita firma poligraficzna online będzie stać przy pracy, którą wykonują, podobnie jak lokalny dostawca - jeśli nie gwarantują swojej pracy - to nie należy robić interesów z żadnym z nich.
Nie możemy mówić o innych drukarniach internetowych, ale technologia stosowana w druku online jest dokładnie taka sama, ale prawdopodobnie nowsza niż ta stosowana przez lokalną drukarnię. Powodem takiego założenia jest fakt, że drukarka internetowa w dzisiejszych czasach może być bardziej zajęta i stać ją na to. My w Print-Print nie jesteśmy "lokalną" firmą, mamy do czynienia z całą Wielką Brytanią, a zatem nasza baza klientów jest ogromna. Lokalne drukarnie są zazwyczaj lokalnymi firmami, które odwołują się tylko do lokalnych przedsiębiorstw, więc mają niewielką bazę klientów. W czasach oszczędności, w których obecnie się znajdujemy, jeśli lokalne firmy zmagają się z problemami, podobnie jak lokalne drukarnie, kluczem do przetrwania jest rzucenie większej sieci dla szerszej bazy klientów.
3. 3. Budowanie zaufania przychodzi z czasem, robienie czegokolwiek w życiu jest tym czynnikiem. Twoja lokalna drukarnia przez wiele lat budowała z nami relacje oparte na zaufaniu, co powstrzymuje nas od współpracy z dostawcą usług druku online - my również jesteśmy ludźmi! Dobra drukarnia internetowa chce budować solidne relacje ze swoimi klientami, powtarzanie biznesu jest jedynym sposobem na rozwój biznesu, więc utrzymanie klienta jest niezwykle ważne.
4. To jedyny punkt, w którym drukarka online nie może konkurować z Twoim lokalnym dostawcą. Biznes online zapewnia bardziej kosztowne rozwiązanie dla Twoich potrzeb, ponieważ jest on online, a nie lokalny. Czas jest tu głównym czynnikiem, widząc klienta twarzą w twarz jest luksusem, którego drukarka online, taka jak my, nie ma ze względu na brak czasu.
Cały kontakt z klientem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej i przez telefon, a zamówienie odbywa się bezpośrednio przez stronę internetową, ma to na celu skrócenie czasu potrzebnego do wykonania pracy do druku, ta oszczędność czasu jest tam, gdzie jest największa oszczędność kosztów, a to jest przekazywane do Ciebie klienta. Pliki graficzne muszą być przesyłane przez Internet, a nie na płycie CD lub DVD. Pliki graficzne są nadal sprawdzane w normalny sposób, więc nie ma problemów z produktem końcowym. Jeden z naszych przyjaznych pracowników jest na końcu rozmowy telefonicznej, aby udzielić Ci wszelkiego wsparcia lub pomocy w tworzeniu Twojego dzieła sztuki, złożeniu zamówienia, lub jeśli chcesz po prostu omówić swoje wymagania. Jedyna różnica polega na tym, że oni są na końcu telefonu, a Ty siedzisz przed nimi. My w Print-Print niedawno zaczęliśmy korzystać z Facetime za pośrednictwem Apple iPhone w celu omówienia pracy z wykorzystaniem wideo na żywo.
5. Dostarczamy je bezpośrednio do Ciebie za pośrednictwem naszych partnerskich kurierów lub w jednym z naszych samochodów dostawczych. Gdy praca zostanie wydrukowana, zapakowana w pudełko i gotowa do wysyłki, pozostawiamy ją tej samej nocy do dostarczenia na noc następnego dnia. Może to zabrzmieć dziwnie, ale tak naprawdę wysłanie pracy za pośrednictwem kuriera jest dla nas tańsze. Nie musimy odkładać paczki w magazynie i czekać na jej odbiór, gdy jest gotowa, wychodzi zwalniając miejsce w budynku, co może być problemem, jeśli każdy klient chce odebrać, posiadanie 100 zamówień każdego dnia byłoby ogromnym problemem w magazynie.
Nie odebranie zamówienia oznacza, że nie potrzebujemy pracowników recepcji, aby załadować skrzynie do Twojego pojazdu. Posiadanie klientów na miejscu oznaczałoby wzrost składek ubezpieczeniowych, a nawet oszczędność czasu i paliwa przy ich odbiorze. Wszystko to może wydawać się bardzo małe - ale na pewno wszystko się sumuje, jak mówi duży supermarket "Każdy mały pomaga"!
Podsumowanie:
Współpraca z każdym nowym dostawcą jest zawsze inna, ponieważ jest to nowy sposób działania. Niesamowity rozwój Internetu oznacza, że tendencja do robienia coraz większej ilości interesów w sieci będzie oznaczać, że nawet 90% wszystkich zakupów będzie dokonywanych online w ciągu 5 lat. To wielka szkoda, ale to fakt, wysoka ulica wymiera. Ale świat porusza się zbyt szybko dla firm, które są wyłącznie lokalne, mając czas zmagają się z problemami, ponieważ coraz więcej ich klientów przełącza się do sieci, aby zaoszczędzić koszty. Za dziesięć lat lokalne firmy, takie jak rzeźnicy, kwiaciarnie, sklepy na rogu i sprzedawcy odzieży będą prawdopodobnie istnieć tylko z wygody i ponieważ chcesz zobaczyć, co kupujesz i chcesz namacalnie to poczuć.
Druk jest tylko towarem. Zakładając, że to, co kupujesz, jest wysokiej jakości, to kupowanie na drukarce internetowej z pewnością nie różni się od kupowania w sklepie internetowym, takim jak Amazon.
Jeśli jesteś w stanie ominąć potrzebę osobistego kontaktu z człowiekiem, to są duże oszczędności kosztów.
Print-Print jest firmą rodzinną z siedzibą w Wielkiej Brytanii, która nie tylko stoi na straży jakości wytwarzanych przez nas druków, ale też je gwarantuje. Jeśli zdecydujesz się spróbować, znajdziesz u nas personel bardzo przyjazny i pomocny. Szczycimy się świetną obsługą klienta, dlatego też mamy 1000 zadowolonych klientów, z którymi budujemy długotrwałe relacje i mamy nadzieję zrobić to samo z Państwem.