22 wrz 2021

Throwback czwartek: Luksus w zasięgu ręki (w post-pandemicznym świecie)

W ubiegłym roku większość konsumentów zaszyła się w domu, rezygnując z większych zakupów, takich jak wakacje czy towary z wyższej półki. Teraz, kiedy wszystko wraca do normalności, a konsumenci są w stanie zaoszczędzić, chcą znowu się rozpieszczać. Praca w domu, jak również zmiany w trendach marketingowych oznaczają również, że większość ludzi doświadcza pewnego rodzaju cyfrowego zmęczenia. Teraz jest świetny czas dla marek i firm, aby ponownie zaangażować się w kontakt z klientami za pośrednictwem marketingu drukowanego.

Pod koniec 2018 roku Domtar wydał promocję marketingu druku Cougar® "Luxury Within Reach", hołd dla tego, jak Cougar jest idealnym niepowlekanym papierem do przekazywania luksusu za pomocą druku. Pełen szczegółów, które błagają o dotknięcie i kolory, które wyskakują z kartki, ten element marketingu druku służy jako świetny przykład tego, jak branże mogą łączyć swoje wiadomości z idealnym medium, aby pomóc wpłynąć na klientów, aby kupić takie rzeczy jak podróże i towary luksusowe.

Print Marketing może Cię tam zaprowadzić

Według ostatniego bloga Mintel, więcej niż 2/5 konsumentów będzie nadrabiać zaległości w podróżach, które zostały odwołane przez pandemię. W związku z tym, konsumenci będą chcieli poprawić jakość swoich wcześniej zaplanowanych wyjazdów, a niektórzy z nich będą chcieli odbyć "podróż życia". Jeśli jesteś częścią branży turystycznej, to teraz jest świetny moment, aby dotrzeć do tych klientów za pomocą marketingu drukowanego.

Zaangażowanie zmysłów klienta poprzez marketing drukowany przynosi udowodnione korzyści, szczególnie w fazie rozważań lub zakupów. Wertując "Luxury Within Reach", można zauważyć liczne rozkładówki, które przenoszą czytelnika do tropikalnych miejsc i egzotycznych zakątków. Wyjątkowa powierzchnia druku i jasny, biały odcień Cougar stwarzają optymalne warunki dla wspaniałych kolorów i zaskakujących obrazów. Aksamitny dotyk papieru Cougar angażuje również fizyczny zmysł dotyku (tzw. haptykę), pomagając klientom lepiej zrozumieć i utrwalić przekazywane informacje. Drukując na papierze Cougar, otwierasz drzwi do świata bogatego w szczegóły, żywych kolorów i pięknej, autentycznej ekspresji. Naprawdę świetny marketing drukowany może zabrać tam konsumentów - przekonując ich do urozmaicenia wcześniej zaplanowanych podróży lub zainwestowania w te jedyne w swoim rodzaju przeżycia.

Druk marketing wzmacnia doznania

Nie ulega wątpliwości, że marki luksusowe odczuły w zeszłym roku negatywny wpływ na swoją sprzedaż. Wiele z nich zostało zmuszonych do przejścia z handlu tradycyjnego na e-commerce, co spowodowało drastyczny spadek druku broszur, katalogów i przesyłek bezpośrednich. Dobrą wiadomością jest to, że sektor już doświadcza przyspieszonego ożywienia po pandemii dzięki pakietom stymulacyjnym i zwiększonym wskaźnikom szczepień. Prawdopodobnie marki będą nadal koncentrować się na e-commerce, ale na razie pojawiają się informacje, że niektóre marki typu direct-to-consumer, takie jak Warby Parker czy Glossier, zaczynają otwierać fizyczne sklepy, aby zwiększyć ruch na swoich stronach internetowych.

Cyfrowe zmęczenie konsumentów jest realne, ale można je zminimalizować poprzez wykorzystanie marketingu drukowanego w celu stworzenia doświadczenia omnichannel. A kiedy marka luksusowa chce stworzyć wrażenie bogactwa, autentyczności, wpływu emocjonalnego lub jakiejkolwiek kombinacji tych cech, potrzebuje czegoś więcej niż tylko papieru. Potrzebuje Cougar.

Cougar zapewnia doskonałe płótno, które tworzy obrazy, które aż proszą się, aby ich dotknąć. Cougar stanowi doskonałą alternatywę dla droższych arkuszy tekstowych i okładek, zapewniając idealne połączenie odcieni, nieprzezroczystości i stałej przerabialności. Od głębokich, bogatych czerni, w których można się zatracić, po wyjątkowe wrażenia dotykowe, które mają niezaprzeczalne znaczenie - Cougar zapewnia chwile luksusu w zasięgu ręki klienta. A jaki jest lepszy sposób na wzmocnienie wirtualnego doświadczenia klienta niż promocja w druku, dostosowana do jego preferencji? Druk i digital mogą z łatwością współpracować ze sobą w ramach marketingu, komunikując spersonalizowane oferty i kierując ruch na strony internetowe lub do sklepów stacjonarnych.

Niezależnie od tego, czy jesteś kreatywnym, który chce wcielić swoją wizję w życie, marketerem, który chce wywrzeć niezapomniany wpływ, czy też drukarzem, który pomaga innym przekształcać pomysły w namacalne formy wyrazu, nie ma nic lepszego niż Cougar, aby pomóc Twoim odbiorcom doświadczyć prawdziwej luksusowej formy druku. Jeśli nie znasz tego materiału marketingowego lub potrzebujesz innej kopii, poproś o próbkę już dziś.

Tagi: Cougar, papier Cougar, Wskazówki i najlepsze praktyki dotyczące druku

Zobacz również